Friday, June 19, 2009

Syukur Semuanya Berjalan Dengan Lancar

Salam.

Syukur akhirnya majlis semayang hajat,tahlil arwah dan kesyukuran untuk aku dan akak yang akan sambung belajar tak lama lagi dan juga untuk abang ak yang tidak lama lagi akan menjadi seorang guru. Majlis ini berjaya dilangsungkan. Agak lah letih ak dan keluarga membuat persediaan untuk majlis ini agar semua tetamu selesa semasa berada dikediaman kami. Majlis ni berlangsung kat rumah ak je la. Walaupun rumah kecik, tapi boleh la memuatkan beberapa saff untuk semayang hajat. Kali ni Ustaz Harun (jiran ak da..) telah turut menjayakan majlis ini dengan mengimamkan solat hajat dan mengetuai tahlil dan tidak ketinggalan juga doa-doa yang insyaAllah dimakbulkan oleh Allah taala. Agaklah ramai tetamu yang datang dan aku mengucapkan ribuan terima kaseh kepada tetamu yang datang dan kawan-kawan ak yang datang. Walaupun x ramai kawan aku yang datang sebab aku mamang kekurangan kawan kat rumah ni huahuahua.. Dan terima kaseh ditujukan kepada Kak Kiah kerana telah berjaya menghasilkan Nasi Dagang yang amat enak sekali. Best gilak ak cakap!haha. Aku pon nak tujukan jgklah ucapan terima kaseh ak kat jiran0jiran ak yang turut menolong didapur bersam-sama mak ak, sorilah ak x dapat tolong kat dapur sbb cbok kat dpn nih.haha. Sori la jgk kat kawan-kawan ak sbb x dpt layan kamu semua time makan-makan sbb ak cbok ngan hidangan tu semua, x cukup nasi la, n pape je la. Aku rase tok imam yang makan banyak nih..huahuahua.. Dan terima ksaeh juga kepada master mind kai iaitu parents ak yang bersusah payah mengeluarkan sejumlah wang untuk menjayakan majlis yang penuh keberkatan ini. Itu saja ak nak ckp, SYUKRAN JAZILAN !!

P/S : Gambar x de la kali ni,tuan rumah cbok layan tetamu x sempat nak tembak2..hehehe

2 comments:

  1. salam..
    gud luck yer,... PAK USTAZ!!!!!

    ReplyDelete
  2. uit..pak ustaz dulu lah...haha

    ReplyDelete